Egentid



Jag sitter hos frisören och både klipper och slingar håret :D ärligt, jag tycker inte det är varken jättekul eller avslappnande. Jag blir lite stressad av att sitta här för jag är rädd för att somna haha :P men jag vet att jag kommer må bättre efteråt och det får mig att göra det. Egentiden är ju mer att åka buss och kanske gå lite saktare hem ;)

Daniel och barnen är ute på fotbollsplan vet jag. Känns bra att Milton fick komma ut en runda till. Vi var och kikade i en park i förmiddags där det firades Förskolans dag. Tyvärr höll jag med Milton om att det inte var jätteroligt så vi gick hem när han önskade det. 

Jag tycker att det ser soligt ut ute :) är sugen på att grilla! Nästa vecka ska det komma in ett högtryck. Det ser vi fram emot. Fast jag sydde nya mössor till Tuva idag, de vill vi ju att hon ska kunna använda :D hittar ingen solhatt till henne :/ 

Tuvisen imorse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0