Lilla vännen

Vår lilla tös har haft en lite jobbig dag, igen. Vet inte vad det har varit. Hon har velat äta ofta, har plötsligt börjat kräka upp rätt mycket och har knappt sovit någonting, trots att hon behövt. Kanske vi flänger runt för mycket med henne? Det är stressigt på morgonen för att komma iväg till dagis, sen promenad med handling eller annat innan vi kommer hem och ska fixa för att ofta sticka iväg igen på eftermiddagen. Idag hälsade vi på Daniels pappa på eftermiddagen. 
Efter Daniel stack till jobb 17.30 grät Tuva från och till i 3 timmar. Jag vågar inte ropa hej men nu har hon iallafall sovit (dock oroligt) en stund så jag fått diskat upp nattens flaskor. 

Innan somnade hon också men sov i max 5 minuter sen såg hon ut såhär igen!

Hade väl tänkt mig både promenad och annat imorgon men jag börjar nog mer tro att det får bli en hemmadag. Eller ja, det sprack ju direkt när jag tänker efter. Imorgon ska vi först besöka mitt jobb och sen vidare på hörseltest som man gör på alla nyfödda. Får bli en lugn förmiddag hemma då. 

Imorgon blir Tuva för övrigt en månad gammal, igår blev hon 4 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0