Nära döden :O

Deja vu. När jag skulle skölja ur slingorna idag slog det mig varför nacken gör så ont. Förra torsdagen när jag slingade mig fick jag ligga i det mest obekväma ursköljningfatet som finns. Det gjorde såå ont i nacken. Och iom att slingorna hade läckt så behövde de göra något jox så jag fick sitta där länge. Tänkte ju inte då att det skulle ge mig 6 dagars helvetesvärk. Imorse och i förmiddags var första gången jag inte hade ont direkt jag vaknade. Kanske tack vare övningarna igår. 
Men så direkt jag skulle skölja ur idag kom smärtan. Hujedamej. Jag är glad att jag kom hem. Sen trodde jag på riktigt att jag skulle dö här i soffan :( efter en graviditet ned migrän och foglossning och sen några veckors smärta i magen efter förlossningen så är jag så trött på att ha ont. Nu är jag värd en smärtfri sommar!! Jag hoppas inte att detta fortsätter i flera dagar denna gången med. 

Daniel kände inte att han kunde börja rulla köttbullar och bli kladdig och inte kunna ta Tuva. Så han beställde mat. Min huvudvärk är superkonstig och lika snabbt som den kommer, lika snabbt försvinner den. Men kommer tillbaks om jag gör nåt fel (vet ej vad). Men det kändes bättre så jag åt med killarna. 
Tuva satt först med ute på balkongen men somnade sedan här inne. 



Första gången på 2,5 år som jag var sjuuuuukt avundsjuk på deras pizza. Den doftade gott, så gudomlig ut och kanterna gjorde att det vattnades i munnen. Jag brukar göra glutenfri pizza hemma men vi hade inte hemma till det så det blev kycklingspett för mig. 


Daniel måste ha det mest speciella sättet att äta pizza på ;) han skär av kanterna 4 ggr så det sen är en fyrkant kvar :P

Härligt att kunna äta på balkongen! 

Nu är det kväll. Milton sover, vi sitter i soffan. Jag tänkte blogga ifatt lite idag men jag lovar sällan saker längre för det är jobbigt när man inte kan hålla det. 

Just det, fick tidigare det längsta och ljuvligaste leendet från Tuva :D hon log så stort och räckte ut tungan. Åh det var så härligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0