Vår bebis-isbjörn <3

Vi var och såg utomhusteater innan idag, Petson och Findus :) Milton gillade den. Jag fick sitta en bit bort med Tuva. Fick lite försmak på sommaren då det stekte i solen. Var nästan jobbigt med Tuva. 
Milton kände sig rätt cool när han fick sitta i polisbilen!

Jag tycker det är bra att poliserna visar sig ute och är öppna för att barnen får titta och ställa frågor :) 
Skådespelarna sa innan teatern att de önskade att alla tittade med ögonen och inte fotade och filmade. Så kul när en av poliserna tog upp sin mobil och fotade bara några minuter senare :P fick bita mig i tungan för att inte fråga om det var tillåtet haha!! ;)

Vi stannade sen till på en lekplats innan vi gick hem och är lunch. 

I eftermiddags planterade vi äntligen om våra solrosor! Tre av plantorna fick åka ner i en stor hink :)



Under tiden grillade Daniel flintastek :)

Efter middagen hade vi lille Speedo Gonzalez hoppandes i soffan så vi bestämde att sticka ut och cykla en kvällsrunda. Vi behövde ändå mjölk (och godis och glass :O haha). 
En bebis-isbjörn redo :D

Båda :)



Har jag lagt in bilderna från gårdagens cykeltur? Vi cyklade runt i området och delade ut de flesta av Miltons kalasinbjudningar. 

Cykelvagnsbältet sitter inte så nära halsen som det ser ut på bilden. Hon sitter jättebra :) kul att kunna cykla allihop!


Nu ikväll har vi tagit hand om vår magontsbebis igen. Stackarn :( nu ligger hon dock på mig och sover gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0