Årets första dag

Igår fick jag sovmorgon. Tuva vaknade 9 och Milton 9.30. Men så somnade Tuva kl 23 och Milton 00.30 på nyårsafton också :P


Vi tog en promenad i solen och lekte lite på lekplats :)

Godiset hanns inte med på nyår så Milton fick sitt igår. Tuva fick äta askarna haha! Lika glad för det!

Jag firade in årets första dag med ordentlig huvudvärk. Trots ipren var den outhärdlig vissa stunder. Milton var surig och Tuva gnällig. Så till slut satte jag oss alla i soffan så spelade vi tv-spel till Daniel kom hem. 

Hade jag kunnat hade jag skyllt huvudvärken på baksmälla :P 

På tal om baksmälla, och då alkohol. Jag dricker ju aldrig alkohol. Tycker inte om vin och öl. 
På julafton bytte jag och Daniel plats vid bordet för att han skulle fortsätta mata Tuva. Vi bytte på allt utom våra glas. Och julöl och julmust har samma färg. Jag tog en stor klunk myst... eller? Just ja! Öl!!! Spottade och fräste ut den i glaset. Tur att jag inte i chocken spottade ut den över bordet haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0