Sol i Björlanda

här sitter jag allena en lördagkväll. Jag har förr tyckt det varit ganska skönt men inte längre. Dette så mycket tydligare att jag är själv nu sen vi fått barnen konstigt nog. Nu när barnen somnat så blir det mycket tystare i huset än förr. Och jag kan inte bröta hur som helst heller. 

Sen tycker jag att det är mycket värre under vinterhalvåret. Det är mörkt redan när Daniel åker 17.30. Mörkret dämpar allt. Kvällen och tystnaden kommer tidigare på nått sätt. På sommaren är det mycket mer ljud, prat och aktivitet utifrån och då kan man själv göra lite mer utan att barnen vaknar. 
Jag fungerar 109% bättre i ljus helt enkelt. 

Jag mår bättre idag. Energin har kommit ifatt så soffläge har ändrats till lugnt ståendeläge haha :P 

Jag ville ut men skulle inte orka med en promenad så vi åkte ut till båten och stranden. 

Tuva sov i bilen. Men det var härligt för oss andra att få lite frisk luft! 


Nu sover barnen och jag kollar film och bloggar. Och planerar sommaren haha ;) gillar att saker att se fram emot! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0