Göteborgsvarvet

Igår kom mina föräldrar till Göteborg. De är med i Göteborgsvarvet varje år. Vi käkade middag och när Daniel dragit till jobb stack vi ut till fotbollsplanen och lekplats :)

Hemma fick Tuva försöka med klosslådan. Hon har aldrig fattat den innan men nu plötsligt så :D däremot blev hon sur när det inte funkade och då åkte klossen i golvet :P

I förmiddags tog jag med barnen till gymmet. Hade tänkt lämna Milton till gymbarnvakten och ha Tuva i vagn men barnvakten ville så gärna att Tuva stannade så då testade vi det :D och det gick ju superbra!

Min klassiker tickar på. Snart har halva tiden gått men jag är inte uppe i hälften på träningsstaplarna. Får se hur det går. 


När Daniel vaknat cyklade vi till Sannegårdshamnen för att heja :)

Och mina föräldrar kom ju också förbi såklart!! :) när de passerat cyklade vi hem igen och vinkade av Daniel till jobb. 


Jag och barnen tog en kvällspromenad för att se över det sista inför Miltons bowlingkalas imorgon och sen blev det godis och nattning :)

Jag lyckades se en hel film, med ett antal pausningar för att Tuva vakna. Men nu har jag lagt mig i sängen. Förra natten var stundtals väldigt sömnlös så inatt tänkte jag sova lite mer ;) 


Som en liten notis så här en lördagkväll. Daniel har 15 arbetspass kvar innan 6 veckors semester och Milton har 11 dagar kvar på förskolan EVER!! I höst väntar förskoleklass! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0