Börjat jobba

Jag har börjat jobba igen. Jag är förlamande trött i både kropp och knopp haha. Känner mig som en fågelholk när någon pratar med mig på eftermiddagarna. 

Men det känns bättre än jag trott. Det gick lätt att komma in i det. Men det är mycket nytt så jag får ställa mycket frågor. 

Tuva har blivit lite förkyld. Inte helt oväntat vid inskolning. Daniel hämtar henne 11.30 idag så får hon sova hemma i lugn och ro :)

Ikväll måste vi påbörja arbetet med Tuvas nya rum. Måste bli klara med det där så att stöket försvinner hemma. 

För övrigt börjar rutinerna sitta. Tycker vi har hittat bra sätt som passar oss. 

Igårkväll hade vi tisdagsdisco :D

Nu väntar jobb 8-16. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0