Storstädsfika

Direkt efter jobb åkte jag till mataffären och handlade helt ensam. Så himla skönt. Jag blev sen hämtad vid affären av familjen. På väg in från bilen blev det stopp på gården för lite bollspel och vattenpölsplask :)

vår lilla pajas var snabb med att hjälpa till att ta upp alla varor ur påsen. Sen satte hon påsen över huvudet och gick runt sådär :D

Efter broccolisoppa var det dags för storstädning. Alla hjälptes åt på sin nivå! Vi hann inte riktigt så mycket som vi tänkt men vi har fått det riktigt fint i några rum :)

Det var utlovat städfika också! Chokladbollar blev det! Daniel jobbar hela helgen så det fick bli vår lill-lördag idag! :) Tuva hann somna innan, men hon fick god ersättning :)

Nu har vi satt oss i soffan för en stunds avkoppling! Sista jobbdagen för denna veckan för mig imorgon. Sen jobbar Daniel hela helgen. Sen jobbar jag hela nästa vecka samt är borta på utbildning hela helgen. Sen jobbar jag veckan efter och Daniel helgen. Hahaha... nästa gång vi har en ledig ihop är ju för fan den 14 oktober!!! :O jaja, sånt är livet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0