Godmorgon

Tidig morgon idag. Klockan var ställd på 5.05 men jag snoozade för jag hörde att Daniel tog fram kläder till barnen 😄 det var inte lätt att få upp ungarna. Tuva fick vi upp med låten Despacito men Milton fick jag typ klä på när han stod upp och sov. 
Han orkade inte ens knäppa skorna utan bad Tuva göra det 😝
(null)

(null)

Vi kom iväg i tid. Tuva fick välling i vagnen, Milton fick med en macka att äta på fritids. Han äter frukost kl 7 och Tuva kl 8 så svårt att synka där. 

När jag skulle lämna Tuva la hon bara ner huvudet på min axel och ville sova. Fröken tog fram en bok med Babblarna och så sken hon upp lite :) Snart är jag på jobb. Blev lite tidig men då kan jag öppna upp i lugn och ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0