Lunch på balkongen

Jag har åkt på en ordentlig förkylning. Och den verkar ännu inte vända åt det bättre. Började med halsont och har övergått till täpp näsa. Snyter mig hela tiden. Blir matt av att dammsuga. Men jag har fått bra hjälp av Milton idag. Mutade med tekniktid 😉 Det får man när man är sjuk och pappan jobbar. 

När barnen sedan gled ner i sängen med sin teknik satte jag mig på balkongen i solen och åt min lunch! Linsspaghetti, köttfärssås och steviaketchup. 
(null)

Så härligt!! Man blev ju nästan friskare bara av att sitta där. 

Tuva vid mellis 😄 Kvarg med blåbär.  (null)

(null)

(null)

Milton stack till kompis Albin på eftermiddagen och snart väntar vi hem Daniel. Då får han hjälpa till med kvällsmat för nu är min energi slut. 

Tuva har inte sovit middag och är så trött så hon har lagt sig i sängen. Får göra välling och natta henne nu 😊
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0