Skogsutflykt

Vi startade dagen med lite julklappsutdelning barnen emellan 😄 BĂ€ttre sent Ă€n aldrig...
Sedan tog mitt huvud tillfĂ€llet i akt och gav mig vĂ€rldens huvudvĂ€rksanfall. För kort för att vara migrĂ€n, ev lite för milt för att vara Hortons. Hoppas jag slipper fler i alla fall. 
Daniel tog med barnen och lĂ€mnade Julia vid tĂ„get. 
NĂ€r jag haft kylklampar i pannan, tagit Ipren och en varm dusch försvann huvudvĂ€rken helt och plötsligt sĂ„ var det som att ingenting hade hĂ€nt. 
SĂ„ vi tog oss pĂ„ utflykt sĂ„ som vi bestĂ€mt. En kompis och hennes tre barn följde med. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi körde till VĂ€ttlefjĂ€ll och kĂ„nkade ut tunga vĂ€skor till ett vindskydd. SĂ„ var det upptaget och de som satt dĂ€r var inte sĂ€rskilt intresserade av att vi skulle dela pĂ„ grillen. Vi fick ta vĂ„rt pick och pack och hungriga barn och gĂ„ tillbaka till bilen, sjĂ€lvklart lek och sĂ„ dĂ€remellan men vi behövde hitta en ny plats för att Ă€ta. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

UngefĂ€r sĂ„ hĂ€r sugen var Tuva pĂ„ att gĂ„ 😬
(null)

Vi körde vidare till Rannebergen och hittade en sjö med grillplats. DĂ€r tĂ€nde vi vĂ„r eld och stekte korv, köttbullar och pasta (som vi kokt hemma) pĂ„ muurikkan 😃
Till efterrÀtt blev det grillade marshmallows!
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0