Snabbaste nattningen nånsin

Asså världens i särklass snabbaste nattning med henne nu. Hon har inte sovit middag. Varit trött sen 17.30. Hon gick ju in och la sig i sängen och halvsomna. När jag skulle byta hennes blöja vaknade hon till och ville ha välling. Bytte blöja, satte på pyjamas och gav välling. Skulle bara hjälpa Milton med en grej och när jag kom in till henne igen hade hon druckit upp vällingen och somnat 😅
(null)

Ungen som brukar göra gymnastikpass i sängen varje kväll oavsett om hon sovit eller ej. Det är dags att ta bort dagvilan. Hemma sover hon inte alltid. På förskolan testade vi nån dag utan vila men de tyckte inte att hon orkade och hon ville själv sova. Svårt det där. Det är ju samtidigt en vanesak. Men i januari har hon några riktigt långa dagar (jag ska inte hämta förrän 17-17.30) så vi behåller vilan januari ut i alla fall. I februari hämtas hon aldrig senare än 15 så det är ett bättre tillfälle att ta tag i det 😁

Nu fick jag plötsligt en del tid här som jag inte räknat med. Men jag är helt slut så egentligen vill jag bara slänga mig på soffan. Kan fixa träningsprogrammen på datorn kanske?! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0