Första 1-årskalaset

Jag har helt glömt att lägga in bilder här från vår mastning idag ju :) Skulle göra det från mobilen men det föll bort. Mastningen gick iallafall väldigt bra och vi har till och med hunnit med en premiärtur idag. Tog med mina föräldrar och min bror+sambo ut på en kort liten runda! :)

Väl hemma igen gjorde vi mat. Kinagrytan :) Tårtor hade vi fixat till tidigare på dagen!

Vi hade Miltons första 1-årskalas idag :) Det andra kommer imorgon!

Milton öppnar presenter från sin mormor och morfar och morbror&moster :)


Han fick en massa fint, bland annat denna bil :)


Ludvig var också här och hjälpte självklart till vid presentöppning :) Han blev lika glad han för innehållen :P




Han fick detta xylofonpiano, och det blev en succé! Killarna bråkade om det och slog bort varandras händer för att få spela ;)




Kvällens tårta! Dagen till ära med både mastning och premiärsegling fick det ju bli en båt på tårtan! Havstema hade vi även på hans dop. Visste ni att jag heeeelt glömde av att lägga in bilder här från hans dop i augusti? Jag tänker på det lite då och då, jag lovar att göra det någongång ;)
Tårtan var för övrigt jättegod :)


Efter mat och tårta och massa lek och presentöppning slockande Milton och efter mycket jag-ska-verkligen-inte-sova så somnade även Ludvig! Sötisarna ligger och håller handen :) Dem är verkligen finast i världen!!!


Vi tackar alla för en fin kväll. Nu ska vi strax lägga oss, disk och städ får vänta till imorgon. Det har varit en lång dag och imorgon väntar hotellfrukost och ett andra 1-årskalas :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0