Recept på kinagrytan


Stek 500 g kyckling i bitar. Innan detta så ska man lägga dem i 3 tsk potatismjöl och salt och peppar!


I en annan stekpanna steker man en purjolök och en gul lök samt 3 vitlöksklyftor!


Släng ner purjolöken i kycklingen, stek gul- och rödlök i pannan, Ev paprika för färg!


Vi hällde i en konserv med Wok-grönsaker. Sen i med 1 dl osaltade cashewnötter,
2,5 dl matlagningsgrädde, 1,5 msk soja och sen efter smak tar man i Sweet Chili sås och samba oelek.


Servera direkt med ris eller ev nudlar. Eller lägg i lådor och ha som matlådor på jobb :)

_


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: heej :)

jo jag får träningsvärk och så av den, och magen har blivit mer "fit" men asså jag tränar på gym minst tre gånger i veckan också och sen använder jag abcirle tre gånger i veckan så vet inte vilket av det som ger resultat om jag ska vara ärlig :P

2010-03-12 @ 18:53:19
URL: http://hallonsockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0