Däckad

Igår var jag helt däckad och låg ihopkuvad i soffan, därav ingen uppdatering här. Jag vaknade på morgonen och mådde jätteilla... Ville helst inte ligga i sängen för jag var för varm, och i soffan ville jag inte lägga mig, vem vill spy i en helt ny soffa :P
Hallen var kall och skön så jag la mig på mattan där ute för att glo i taket lite. Somnade visst där en stund ;)

När jag vaknade igen så bäddade jag ner mig i soffan och där låg jag resten av dagen. Fick i mig ett glas vatten och på eftermiddagen drack jag ett glas avslagen coca cola som Daniel fixade...

Jag hatar verkligen att må illa. Hade grymt ont i magen också... Jag antar att jag ätit något dåligt i jul för maginfluensa kan jag inte minnas att jag åkt på förr, isåfall måste jag varit väldigt liten. Matförgiftning har jag däremot åkt på 3 gånger, känslig mage här kanske...

Och eftersom jag är oerfaren både för magsjuka och graviditet så blir man ju lite orolig. Vill ju inte att lillen ska komma ut redan. Men jag kände hur han rörde sig hela dagen och det var lugnande :)

Vid 20.30 på kvällen blev jag lite sugen på nått att äta så jag åt pyttelite av några olika saker. Blev jätteillamående och gick och la mig.

Nu vaknade jag igen och det känns bättre :) Fortfarande ont i magen men har redan kunnat äta rån med ost utan att må mer illa! :)

Så idag kan jag nog göra mer än ligga under en filt i soffan med hink nedanför ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0