Till alla nya

Det ramlar in nya läsare hela tiden och det måste vara rätt svårt att förstå allt jag skriver om om man inte känner oss... Så här kommer en liten snabbgenomgång :)

Min lilla familj består av mig Hanna, sambo Daniel och bonusdotter Julia 8 år. Jag är från Skåne och flyttade till Göteborg för 2,5 år sen. Där träffade jag Daniel. Bilder på oss alla hittar ni under "Familjeliv".

Julia och Daniel


Vi äger sen snart ett halvår tillbaka båten Claramell... Från början ett riktigt renoveringsobjekt men vi har kämpat på i många månader. Allt om båten kan ni läsa under kategorin "Båten".

Just nu är vi ute på en nästan 6 veckor lång segling. Vi har änsålänge varit ute 9 dagar... Vi ligger i Marstrand just nu då Daniel tävlingsseglar på båten Tripnet och det är SM/NM :)

Det var en liten sammanfattning av vårt liv :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Jag designar gratis designer i photoshop Cs4, är du intresserad så är det bara att gå in på min blogg eller mejla mig. :)



Låter förresten väldigt härligt med segling.

Ha en bra dag!

2010-07-30 @ 15:27:11
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0