Dagens och gårdagens middag!

Jag följer fortfarande matsedeln jag gjorde häromdagen. Dock fick jag göra en liten nödlösning idag. När jag redan börjar steka färsen till chili con carnen så insåg jag att vi inte hade vita bönor i tomatsås kvar. Vi har alltid det hemma (trodde jag). Så jag hittade en burk med stora vita bönor och en burk med tomatsoppa. Perfekt :)

Hur som helst så blev det jättegott :)




Igår var det grillad kycklingfilé med ostgratinerad sparris som gällde. Också supergott!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ooo vad gott det ser ut!!



Ja det är ingen sårskorpa på så antingen blir det ett ärr eller så försvinner det väl bara väldigt sakta :-/



Jag har en canon eos 450d! Så snäll du är som vill hjälpa!



Kramar

2010-06-15 @ 22:18:02
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0