Mango och melon

Uppfriskande frukost med havregrynsgröt, Proviva mango och melon på ett fat :) Bra start på dagen.
Eller det var inte starten egentligen. Jag joggade min runda innan frukost. Solen sken men hade inte kommer upp över träden så det var jättefint ljus ut över sjön där nyss alla näckrosor börjat slå ut :)




Min planering för denna dag är att jag nu innan lunch ska gymma, sen lunch, sen ska vi förhoppningsvis åka ut till båten. sen ikväll vet jag faktiskt inte... Om jag inte gymmar innan lunch får det bli gymmet ikväll, men tyvärr mer folk då.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men mums vad gott!



Hoppas du ser bilderna nu? Jag ser dom i alla fall :-/.



Skulle behöva en lektion av nån som kan kameror haha, lära mig ISOtal och slutartid och allt sånt!



Kram

2010-06-15 @ 18:13:59
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0