Lugn promenad i solen

Första dagen detta året som jag behöver ha solglasögon redan när jag åker till jobb kl 7... WOW :D
Solen står precis i höjd så att man blir totalt bländad på spårvagnen och eftersom jag hade migrän igår så är det så lätt att få huvudvärk dagen efter också, så jag tog det säkra före det osäkra och jag har klarat mig :)

Gick 4,5 km idag i solen, tog det lugnt så rundan tog 70 minuter.

Igår var vi och såg Avatar, jepp med migrän. Som tur var så fick jag det mesta att släppa innan med en kebabtallrik, en Loka och en diclofenac! Avatar var bra gjord, vi såg den i 3D. Ingen film jag kommer se om för fantasy och krigsfilmer är inte min grej men den är otroligt fin...

Nu luktar det köttfärssås här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0