Ändrat flyttdatum

Här är vi i full gång med att tvätta och städa och packa... Eller ja, Daniel viker tvätt och jag sitter här ;) Men jag skulle kolla en grej och kan ju lika gärna kika inom bloggen då också :)

Vi börjar misstänka att vi dragit in något skit i lägenheten. Båda har under en veckas tid dragits med jobbig huvudvärk och vi har det båda varje dag när vi vaknar. Hel alägenheten är full med banankartonger och risken finns att de har stått lite fuktigt på lagert i affären och kanske helt enkelt börjat mögla eller något...
Tyvärr inget vi kan göra åt nu heller... Vi har ju redan packat ner grejor i flera av dem...

Jag glömde ju att berätta igår att vi flyttat fram flytten. Istället för att flytta in så fort som möjligt den 1 december kommer vi nu att vänta tills helgen 10-13 december. Vi hade riktig tur för egentligen var det väldigt lång väntetid på tapetsering men i och med att vi kunde låta nya lägenheten stå tom en vecka så ville dem prioritera den :) Dem jobbar ju hellre i en tom lägenhet och vi väntar gärna med att sätta in nya möbler tills dem dammat färdigt där...

Nu måste jag nog återgå till arbete här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0