Hårt bubbel

Efter att ha sett när båten landsattes så åkte vi till badhuset i Mölndal. Vi valde det badhuset för att jag ville enbart sitta i bubbelpool hela tiden. Dem har också en varmvattenspool och där kunde jag ligga och vara tyngdlös. Men jag var så rädd att barn skulle råka sparka till mig eller hoppa ner på mina ben eller något så det var ganska jobbigt.

Och bubbelpoolen var tyvärr inte alls skön, de hårda strålarna med luft kom så hårt att det gjorde ont i ryggen. Jag är väldigt känslig just nu...

Så jag la mig i ett tomt hörn i varmvattenbassängen och bara njöt av tynglösheten. Hade typ inte alls ont då... Men när jag gick upp ur poolen, då jäklar kändes det vilken vikt jag plågar mina höftben med just nu...

Julia tog två nya simmärken idag, guldgrodan och silverfisken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0