Han, hon dem?

Givetvis går man ju mycket och funderar på om det är en kille eller tjej man ska få. Utan att tänka på det började jag och Daniel kalla bebisen i magen för "han". Det bara blev så...

Men då jag blivit så jäkla tjock rätt tidigt så började vi istället säga "dem".

När vi träffade min släkt förra helgen fick vi bara killnamn som förslag. Utan att vi ens nämnt att vi kallade bebisen för "han"... Ödet?

Sen provade min kompis att hålla ett halsband ovanför magen för att se om det började rotera eller pendla. Halsbandet stod helt still så jag sa på skämt att då är det ju tvillingar, en pojk och en flicka :P


Igår frågade jag en liten tjej jag känner vad hon trodde, kille eller tjej.
Döm av min förvåning när hon helt självklart svarar:

- Det är två bebisar, en kille och en tjej!

Hon hade ingen aning om något av ovanstående, då jag berättade om bebisen i magen för henne igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0