Grillning

Jag är helt slut i kroppen, men har inte ont :) Hur skönt är inte det :D

Gick ju upp jättetidigt idag och vid 8 åkte vi till föräldragruppens sista träff. Det handlade om friskvård i parrelationen. Ganska intressant men vi ligger inte i riskzoonen för att ha problem än iallafall. Får se när bebisen kommit hur vi kommer överrens ;)

Eftersom Daniel inte fått sova mellan jobb och mötet så gick vi och la oss när vi kom hem. Jag sov i två timmar och han i tre. Efter lite mat i maten åkte vi till Kungälv och storhandlade. Varför åka ända dit undrar kanske ni? :P Vi åker dit när vi ska fylla på kött i frysen för City Gross har så fin köttavdelning. Plus att det blir en mysig utflykt med bilen!
Och så passade vi på att åka inom Göteborgs Kex. Dem har ju Knäckboden där dem säljer ut kakor. Ballerina står med på packlistan till bb ;)
Det blev dock inte bara ballerina haha, så nu har vi kakor ifall vi får besök :)

Har haft en del sammandragningar idag och det har varit väldigt tungt i magen så jag har behövt vila mellan varven. Förr har jag behövt hänga på vagnen i affären av smärta i ryggen, idag för sammandragningar och för att lillen rörde sig så mycket att det nästan gjorde ont. Men det är himmelriket att kunna gå utan smärta. Nu när jag "bara" har ischias så upplever jag att jag har mycket mindre smärta när jag rör mig, men desto mer smärta så fort jag sitter/ligger ner.

Nu har vi nyss avslutat en mysig middag på balkongen. Vi grillade fläskkarré/champinjoner/fetaost och till det hade vi potatissallad, sallad, pommes pinnes och tsatziki. Mycket gott! :)





Nu bara måste jag prova nya ballerina kladdkaka och givetvis doppa i mjök ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0