Tvättat båten

En otroligt fin dag idag, varmaste hittills tror jag med över 16 grader... I solen var det stekhett...

Vi åkte ut för att tvätta båten idag. Jag hjälper till så mycket jag kan, men kan bara jobba nerifrån marken för jag varken kan eller vågar klättra upp på båten nu! Risken är ju att jag kommer upp men aldrig kommer ner igen :P

Som vanligt är det jag som fotar och då kan man alltid tro att det är Daniel som gör allt jobb ;) Men jag hjälpte faktiskt till jag med...






Men jag passade även på att slappa i solen såklart :D
Min mage kan assistera boj ;)




Idag satte Daniel också upp mantågen, så nu känns det lite säkrare när han springer runt där uppe.






Ni ser vilken härlig dag det varit här. Och dem säger ju att hela veckan och påsken ska vara lika fin. Det hoppas vi på :) Daniel jobbar mycket denna veckan men vi kommer åka ut till båten när han är vaken om det ska vara så här fint väder... Om inte annat så för att komma ut och njuta :)

Kommentarer
Postat av: Anders Olsson

Hej på er den ser jättefin ut.Jag har varit uppe i

Skälderviken o fixat o donat ska gå igenom riggen nu till helgen o båttenmåla sen ska hon i det ska bli GÖTT sen seglar jag ner henne till min

båtplats c-33 i Klagshamn.Vi ska upp till

någon Camping vid Göta-kanal med Husvagnen låter helt knäppt hehe men vi ska reka hur allt går till

vid Kanalen.Meningen är att vi ska gå i kanalen nästa år.har ni något bra förslag på Camping intill kanalen,hade varit kanon jag ska fixa ihop lite bilder på min Sunwind hade så gött o va rädd om

(bojen)magen mvh Anders.

2011-04-25 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0