Vatten - jag är full av vatten!!!

*sjunger lite*
Vatten, jag är full av vatten... vatten, full av vatten!!!

Både här och där. Inte nog med att jag druckit säkert 2,5 liter idag så är ju även huden full av vatten. Då jag inte längre tycker att mina vanliga skor sitter bekvämt pga svullnaderna i fötterna så föreslog Daniel att jag skulle ta foppatofflorna.
Döm av min förvåning och hur pinsamt det känns när även dem sitter så tight att jag knappt får på dem :O

Samma foppatofflor som jag både förra året och året där innan tappat i havet från båten för att dem suttit så löst att dem fallit av...

Så här såg jag ut när vi kom hem från Ikea.
Fina märken jag fått av dem :P


Syns kanske inte så bra på bild men min ankel är rejält svullen



Men vi har som sagt varit på Ikea och köpt skötbord, spjälskydd och en te-sil :P
Så nu kan vi bocka av ännu mer på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0