Onyttiga

Jag orkar egentligen inte sitta här. Jag lägger in lite bilder, men inte mycket mer än så. Jag är trött, i både huvudet och kroppen. Sängen kallar.

Glad Milton som väckte oss 8.40 idag




Årets pyntning av julgranen plus massa julklappar under!


Och tänk vad mycket vi hann göra här mellan två bilder idag. Julklappsshopping. Svettiga små yra höns var vi på Frölunda Torg när vi skulle hitta en julklapp. Att en enda julklapp kan skapa så mycket spring och problem. Frågade runt i minst 15 affärer om de hade vad vi sökte, men icke. Vi fick åka ifrån köpcentret utan den tänkta julklappen.
Lunch i magen på Sibylla, idag igen. Milton fick också lunch där, dock en burkmat. Men han smakar ofta på sånt vi äter som är i rinnande form så att säga. Milton-vänlig mat.
Sen blev det en runda på Nordstan också. Några julklappar till och så hittade Daniel det vi sökte tidigare under dagen :)

Hem och äta mellanmål för Milles del. Mys i soffan med pappa :) Vi har en såndär cool unge som bara kan ligga en stund i soffan och slappa, skönt tycker vi :)


Men sen ska det röjas igen. Julklapparna hittades minsann. Och då ska det utforskas också.




Oops, en öppnad julklapp. Vad ska morbror Andy säga nu Milton?


Gott?


Daniels sköna slappestil


Nä nu måste vi nog sova. imorgon väntar mamma&bebisar-fika, sen slutförande av julklappar, lite bakning och så packning. På torsdag åker jag och Milton till Skåne.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0