Tensen är min bästa vän!

Här vaknade jag tidigare än tänkt tack vare familjen Cirkus nedanför oss :P
Sen blev det ljust ute och då är det inte lätt att somna om när man redan piggnat till...

Så nu ska jag gå upp och duscha och fixa lite lite här. Vill inte göra för mycket utan hellre kunna ha en trevlig dag sen :) Ju mer jag gör nu på morgonen ju ondare kommer jag ju ha sen. Gäller att planera lite.

Men vilken bra natt jag hade :) Eller ja, jag sov ju som en stock så egentligen vet jag inte, men i och med att jag sov så bra så antar jag att kroppen mådde bra. Jag hade dessutom vänt täcket nästan ett halvt varv så rört mig obehindrat har jag ju lätt kunnat göra :P

Tror att tensen är den magiska faktorn till detta. jag hade på den flera timmar igår och innan jag la mig hade jag den på höften som börjat göra väldigt ont. Sen dubbelbehandling med tens och spikmatta på ryggen innan jag somnade...
Och imorse var jag inte ens stel i musklerna när jag vaknade :) Så vill jag ha det...

Nu blir det varm dusch! Tjipp och hej...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0