10 timmar till avgång

Nu är det 10 timmar till vi ska lossa från bryggan. Jag har riktigt mycket att göra idag. Men jag har redan avverkat en del så jag känner mig inte dödsstressad längre. Däremot vågar jag inte slappna av förrän jag är klar så det är lika bra att köra på känner jag.

Jag sitter och äter frukost nu och Mille sover. Efter att han ätit nästa gång ska vi gå ut och handla några grejor vi glömde handla igår i matväg.

Fram tills dess att han vaknar ska jag fortsätta packa och städa. När vi kommit hem från handling så ska jag duscha samt sy en grej. När Daniel kommer hem vid 18.15 ska han köra ut mig och Mille samt en del packning till båten. Sen stannar jag och Mille i båten och fixar när Daniel åker hem och hämtar ett lass packning till. Sen bär det av :)

Jag kan inte skriva blogginlägg från min mobil av någon anledning, men jag kan lägga in bilder. Så när vi avgås från hamn kommer det komma in en bild. I rubriken kommer jag skriva om vi kom iväg senare eller tidigare än tänkt :) Så vet ni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0