26 juli - Över berg och djupa dalar

En sån underbar dag! Solen skiner och havet ligger lugnt! Långpromenad på schemat.

En tokig och glad liten kille


Vi packade ryggsäcken med dricka och Miltongrejor och satte Milton i bärselen och tog gummibåten över till en fin strand. Sen gick vi en lång promenad i otroligt varmt och fint väder.



Utsikt över Gluppöbassängen från olika vinklar.


Aldrig trodde jag att jag redan denna sommaren skulle klara av en sån här promenad. När jag hade foglossning som värst så trodde jag att det skulle bli en ganska stillasittande sommar. Men jag har min kropp att tacka att jag läkt så snabbt. En gång fick jag ont i höften under promenaden och det var när jag skulle ta ett megakliv över sumpmark. Annars går allt superbra :)









På kvällen blev det mysig grillning med grillspett och potatisgratäng.

Vår båt i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0