Gnälle-Mille

Idag är en sån dag då Milton tydligen bara vill bli buren... Jag har inte kunnat lägga ifrån mig honom en minut utan att han gallskriker sig illröd och tårarna forsar längst med kinderna...

Med andra ord har jag inte fått någonting gjort och dessutom är jag ruskigt hungrig... Men nu har jag föga lust att resa mig egentligen då han nu ligger såhär i min famn!



Innan så pussade jag honom på munnen, då tittade han chockat upp på mig och sen började han gråta!
Just i det tillfället känner man sig inte jätteälskad haha! :P

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vilket mysigt foto!! :)

2011-07-04 @ 18:57:38
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Men gud vad söt han är :)

2011-07-04 @ 20:37:08
URL: http://kotek23.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0