Gosepojken

Måste ju bara säga medan jag kommer ihåg.
Idag när bvc-sköterskan kom ut i väntrummet och hämtade oss så stod Mille upp på mina ben. Han ska ju helt plötsligt göra det nu :P Hon bara tittade på honom och sa "du vet inte vad man gör i din ålder, du är nått korkad" :P
Jag undrar om den killen verkligen bara är 7 veckor gammal... Han kom ju 2 veckor sent, så han är ju 9 veckor i korrigerad ålder. Men dem måste ju räknat fel på BF-datum :P

Nu ikväll blev det hämtmat som jag misstänkte. Det gjorde att vi kunde jobba mer aktivt då ingen av oss behövde göra middag. Milton har varit jättesnäll idag och accepterat att inte bli buren hela tiden. Han har sovit mycket så jag har kunnat vara effektiv faktiskt och fått mycket gjort.

Nu ikväll när Daniel körde till båten och lämnade av en del packning så låg Mille i soffan med sin filt på sig. Han gosade in sig riktigt ordentligt i filten :)


När jag tittade till honom en stund senare så hade han somnat, men ena foten stack rakt upp i luften :P



Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon har jag mycket att göra. Jag hoppas på att Mille har en lika bra dag som idag för då kan vi nog hålla vår deadline på 19.45 :)
Jag måste packa mina kläder, resten av Milles kläder och grejor, städa och dammsuga vårt hem, gå och handla några grejor som vi glömde idag när vi storhandlade, betala räkningar samt tömma bärbara datorn på onödigt och packa resterande grejor och till sist maten...

Puuuhh, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0