Godmorgon!

Nu har jag vaknat efter en lång natts god sömn. Daniel sover fortfarande men jag tänkte faktiskt gå in och väcka honom så att vi kan komma igång med allt kul vi ska göra idag :)

För idag ska vi börja förbereda maten inför kalaset imorgon :) Både min och Daniels familj kommer. Första gången min brorsa med sambo kommer hit till vår nya lägenhet så det är extra kul. Om alla kommer som är bjudna blir vi 14 personer här imorgon :)

Sen ska vi ut på lite ärende också, bland annat Systemet och mataffären. Vi hade handlat en grej till imorgon men blev så sugna på det i veckan att det visst tog slut ;) Så får köpa nytt. Men det var ingen konstig grej alls hehe...

Vädret skulle vara fint idag, men här är det fortfarande gråmulet. Hoppas solen tittar fram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0