Stackars mina ben

Jag har ont i benen :(
Vaknar på nätterna av värk, måste gå upp så fort jag vaknar för det gör ruskigt ont när jag vaknar, kan inte alls ligga kvar. Gör ont när jag sitter.
Varför gör det så ont i benen? :O

Speciellt högerbenet, mest runt knät men det sitter i hela benet! Kanske samlat på mig vätska som trycker?!

Idag har vi storhandlat men jag fick gå sakta sakta, om jag var seg att gå med innan så är det ingenting mot nu :P Nu är jag nästan värre än när jag hade foglossning. Slooooowly ;) Magen är tung nu...

Middag blev spaghetti och köttfärssås och jag har lite cheeseballs som jag ska gotta mig med :) Blir en lugn kväll, men det är ingenting bra på teve så kanske får bli en film!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, vi har ingen tvättmaskin så vi kan också bara tvätta ibland. Det BEHÖVS mycket kläder. :)



Jag har hört mardrömshistorier om igångsättningar som tagit dagar men min gick som sagt snabbt och enkelt så jag tycker att du kan våga tacka ja om du blir erbjuden igångsättning. ;)

2011-05-03 @ 20:24:15
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0