T9

Så var det kväll igen. Men sista kvällen på länge som vi inte har pappa Daniel här i sängen. Inatt är sista nattpasset på två veckor.
Milton ligger här breve och andas djupt. Han kom upp innan och var ledsen så jag la in honom i vår säng och passade på att lägga mig själv också :) Rätt skönt att komma i säng i tid.

Innan idag var vi och tittade på ett urgulligt lussetåg på dagis. Det gick över förväntan tycker jag. Milton satt på golvet och klappade lite med händerna i knät, men han sjöng inte. Jag trodde han skulle strejka och springa till oss, men icke :) supersöt var han!! Visar foto imorgon!!

Nu ikväll har jag städat och vikt tvätt. Vi har planerat in varenda minut denna helgen så vi skulle behöva ha ett schema. Och en mat- och sovklocka ;)
Men det ska bli kul hoppas jag!

Jag ser snart dubbelt så bäst jag skriver klart ;) för egen notis; Milton har nu slutat med medicin för denna gången! Helt medicinfri nu så vi hoppas det håller i sig :)

Måste avsluta med detta mess jag fick av daniel. Vi hade en konversation om våra mobiler, men här ser man vad t9 kan ställa till det :P Därför har jag avaktiverat min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0