Korvgrillning vid Delsjön

Idag blev det utfkykt till Delsjön! Vi hade bestämt sen innan att åka dit idag om det fortfarande var minusgrader så att snön låg kvar!
På väg dit åkte vi inom Barnens Hus och köpte en bebispulka till Mille :)

Vi trodde det skulle vara fullt i backen men det var helt tomt, bara någon liten människa ute på isen. Och vi förstod snabbt varför. Fy faaaan vad kallt det var där. Det blåste riktig snålblåst och jag ville bara vända hem igen.

Men Daniel och Julia tog några åk i backen medan Mille testade sin nya pulka. Han var inte särskilt begeistrad, men jag tror att det till stor del var kylan.

Vi tände en brasa och grillade korv :) Kallt, kallt, kallt, kallt!!! Man var ju tvungen att ta av vantarna :P

Idag var första gången min varma vinterjacka, tjocka vinterkängor och härliga tumvantar inte höll mig varm! Shit vad jag frös. Trots en timme med sätvärme i bilen och mössa på så var jag fortfarande frusen när vi kom hem :P

Nu ser vi på Melodifestivalen och mina två favoriter gick till final :) Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Tack! :)

2012-02-12 @ 17:22:46
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0