Julen i bilder!

Så tog jag mig äntligen tid att sätta mig vid datorn för att lägga in julbilderna. Känns aningen sent nu men ändå...
Här är bilder från Skånejulaftonen :)

Finklädd kille vid middagen!


Milton får en julklapp iklädd tomtekläder!


Men det var nog inte julklapparna som var roligast utan all uppmärksamhet man får när man är ensam bebis bland 5 vuxna :)



En galen bild som togs nere i Skåne ;) Milton gör ofta sådär att han tar grejor i munnen och sen kryper iväg! Som ett djur beter han sig :P



Sen åkte jag hem och då väntade Pappajul för både Milton och Julia. Mamma och pappa körde mig upp så dem stannade på fika. Daniels föräldrar och bror var också över på en fika :)

På kvällen hade vi julklappsöppning med bara vår lilla familj :)









Miltons nya hörselkåpor...


...och gåvagn :)


Som man kan åka runt i när pappa kör :D (bild tagen i januari)



Det var vår jul det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0