Sitter på tåget

Nu sitter vi på tåget. Milton har lekt med en leksak en stund men har nu fått mellanmål och ska sova!
Det blev lunch på McDonald's efter att vi varit på försäkringskassan och fyllt i papper om att jag ska få Daniels föräldradagar :)
Har även skickat iväg flera paket, några med för små Millekläder som vi sålt och några med beställda vantar som jag sytt :)

Det sitter nått fyllo bredvid mig :( det luktar inte gott här. Han hade ingen biljett heller. Innan började han leka med Milles leksak med sina skitiga händer :/ sen började han peta på mig och sluddrade... Nu sover han och jag hoppas han gör det länge!

Nu föll Milles ögon ihop och jag ska plugga in musik i öronen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0