Mormor och morfar är här!

Imorse gick vi in till Hunnebostrand. Bilden är från imorse när vi lekte med tvättklämmor :) Vår lintott fick vi klippa till häromdagen då håret hängde så långt ner i pannan, men det är fortfarande så långt att det går att ha en fin klämma ;) Jag joggade en runda i värmen. 20 minuter i steäck blev det och 2,6 km. Rekord både i tid och längd :) Hittade ett bra tempo och hade kunnat fortsätta springa men jag hade mer att göra! Mina föräldrar kom på besök idag. Vi åt korv och bröd till lunch, gick sen en runda, sen fikade i båten! När de checkade in på sitt hotell duschade vi och när vi alla var samlade fixade vi middag och åt. Det blev lite buffé :) Gott var det! Efter ytterligare en promenad gick vi ner i båten och åt chips och godis och bara snackade. Milton somnade sent efter en rolig dag och nu ska vi också sova. Det blåser rejält ute nu men jag hoppas att jag kan somma! Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0