Godmorgon!

Godmorgon! Ytterligare en morgon som jag ligger här vaken först av alla :P
Hag funderar verkligen på att gå upp och gå en runda. Mitt mål är ju att varje vecka gå 20 km och hittills är jag uppe i 18 km. Så en kort promenad är det enda som behövs! :)

Vi hade en hysteriskt ledsen kille igårkväll. Han kunde inte alls komma till ro. Till slut somnade han nog av ren utmattning stackarn. Inatt kom samma skrik igen när han vaknade till. Drömmar kanske?
Nu ligger han här breve och sover gott. Han känns faktiskt feberfri om man enbart utgår från pannan. Vi kan ju hoppas :)

Idag ska det vara soligt och varmt. Jag tror på det först när jag ser det för igår skulle solen också titta fram, men icke!
Vi ska på kalas idag! Ludvigs 1-års kalas. Otroligt att våra barn, som nyss var bebisar, nu fyller 1 år på löpande band!
Vi har tre presenter till honom, men jag kan inte skriva vad med risk att hans nyfikna mamma tittar in här ;)

Nähäpp, om man skulle gå och köpa presentpapper kanske? Någonstans borde en affär ha öppet!

Glöm inte att ställa fram klockorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0