Söta busungar!

Var tar dagarna vägen? Just nu går tiden alldeles för fort känner jag!

Läkarbesöket i onsdags gick bra. Kändes på ett sätt otroligt onödigt att åka dit. Vi får byta buss och hålla på och Mille somnade ju såklart 20 minuter innan läkartiden så när läkaren kom fick jag väcka Mille. Bara för att läkaren skulle lyssna på hans lungor och inget mer. Kändes som att jag bara kunde ha öppnat jackan på honom och låtit honom sova. Att vi hade en dubbeltid bokad för att verkligen gå igenom allt verkade läkaren inte bry sig om. 10 minuter var vi där. För att bara komma fram till att vi nu skulle sluta med ena medicinen, men påbörja ny kur så fort han blev förkyld igen!

På eftermiddagen kom Michaela med Vilgot hit och lekte. Jättekul med besök, speciellt när Daniel varannan onsdag är borta mellan 5.30-21.30.
Killarna lekte på som aldrig förr. De börjar verkligen få ut mer av varandra för varje gång vi ses! De ligger inte och sprattlar på varsen filt längre ;)

Mille och Vilgot den 30 juni 2011 (Mille 1 månad och Vilgot 2 månader)


Nu går det galnare till när de röjer omkring här :)









Milton har nu hittat sin tunga och hans nya grej är att putta ut underläppen med tungan! Ser knas ut och jag önskar att han slutar med det snart :P



Mille övar på atts tälla sig och stå väldigt mycket numer :)




Trötta killar fick äta pastaskruvar med köttfärs till middag! Vi vuxna åt nybakat bröd med grekisk sallad!




Det var allt en trevlig eftermiddag/kväll! Det gör vi gärna om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0