Ny mössa

Vi har satt oss i soffan efter en full-rulle dag!
I förmiddags åkte vi till Frölunda Torg för att Daniel skulle köpa en skjorta. Det blev även 2 slipsar :)
På vägen hem åkte vi inom Subway och det blev baguette takeaway som vi åt hemma.

Eftermiddagen gick i bullarnas tecken! Jag hade mammafika och två mammor plus tre barn kom hit. Trevligt var det och barnen lekte massor :D

När alla gått hem åt vi middag och det var en speedad och jättetrött liten kille som somnade kvart i åtta.
Jag satte mig och sydde en ny mössa till Mille då den röda robotmössan liksom har försvunnit! Den kommer nog fram nu när jag gjort en ny ;)

En molnmössa med röda detaljer blev det. Testade den på en sovande Milton innan jag slutförde arbetet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0