Håll tummarna!

Åh jag har hittat ett jobb jag gärna vill ha. Jobbtiderna skulle passa mig/oss perfekt och det skulle vara kul med en förändring. Det är liksom inget fancyjobb med megalön, inte ens heltid är det. Men det är något JAg skulle vilja göra :)
Håll tummarna för mig! Jag har sökt det och kan inte göra mycket mer nu!

Daniel är för övrigt och hämtar Milton på dagis. De ringde och sa att han bara grät. Han ville inte äta och inte sova. Han vaknade supertidigt imorse och har inte riktigt kommit i ordning efter Skånehelgen. Man kan tro att han lever lite i jetlag :P

Jag mår bra idag och ännu bättre nu när jag sökt det där jobbet. Fan, asså chansen att jag får det är kanske inte överhängande när jag bor i Göteborg, men man måste ju hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0