Hej Höst!

Denna dagen var mest tråkig och inget att minnas :P
Vi var hemma mest, en liten tur till apoteket i stan blev det bara.

Kvällsmat blev sallad med kotlett för de vuxna och ris och korv till barnet! Se bild nedan :)

Milton rosslade en del i förmiddags och nu ikväll hade han lite feber och sov väldigt oroligt.
Jag var ute och joggade en runda och hann bara innanför dörren innan Daniel stack ut han med. Jag fick ligga inne hos en orolig Milton i typ en timme innan han äntligen somnade helt - på mig! Men jag kunde trassla mig liss och han sover än :)

Imorgon blir det en hemmadag. Tanken var att jag skulle till gymmet och lämna Milton hos gymbarnvakten men det är inte aktuellt om han inte är helt frisk. Misstänker att han vill mysa i soffan och vara hemma mest! Och då blir det så ;)

Godnatt! (vår dator gick i tillfällig förtidspension men vi bråkade med den så nu är den tillbaka i arbete så imorgon kan jag äntligen lägga in lite bilder jag tagit med vanliga kameran)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0