Nya skor!

Kan ju passa på att visa Miltons nya skor. Vi hade massor med Milleskor i garderoben, typ 20 par (allt från stövlar till sandaler och vinterkängor) men inte mer än ett par vardagsskor i rätt storlek. Så det blev en utrensning av skor, för små ska till loppis och för stora in i klädkammaren.

Vi köpte ett par Superfit Goretex. I affären hade de en värdelös mätmetod av hans fot så tyvärr medförde det att skorna vi köpte nog är snäppet för stora. Men vi får använda hans andra mycket nu i början så får han ha dessa i vår :)

Jag har värsta bry för vinterkängor redan. Vi har två par redan, men jag nojar mig att de kommer vara för små i vinter. Hur mycket kommer hans fötter växa liksom? Vi såg ett par jääättefina vinterstövlar igår i affären som jag blev kär i :P Men ja, åååh vad svårt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0