Ofattbart! ;)

Vågar vi tro att våren är här för att stanna nu? När jag kollade graderna kvart över sex var det redan 11 grader ute. Det var nog 8 månader sen sist!

När jag kom ut kändes det som när man går av ett flygplan i Grekland. Varm luft och man kan inte tro att man är utomhus. Tropiskt.
Hmm ja... Allt är ju relativt, visst? ;)

Nu blir det jobb några timmar sen ska jag möta upp killarna på sjukhuset. Milton ska idag göra svett-test för att utesluta allvarliga lungsjukdomar. Vi är inte direkt oroliga, det är ett rutintest de gör på barn med astma som inte reder sig vad jag förstått.

Efter sjukhuset droppas jag av på gymmet. Typ 4-5 månader sen sist :O Jag ska säga upp mitt kort, inser att jag inte prioriterar att gå dit nu när jag jobbar nästan heltid. Har ju 2 månaders uppsägning så jag kan träna fram till semestern :)

Ikväll blir det familjemys och matlådematlagning.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0