Längtar till lunchen ;)

Haha, redan nu längtar jag till lunchen imorgon :P Tanken var att jag skulle ha pannbiff och potatis med mig, men när jag var klar med kommande dagars matlådor så var jag inte ett sugg sugen på pannbiff längre :)
Det blev nån thairätt med fläskfilé, grönsaker och, för första gången hemma hos oss, ostronsås. Skitgott blev det!! Det blir nog en favoriträtt i repris i mina matlådor :D

Imorgon är det både Fettisdagen och Internationella pannkaksdagen så egentligen borde jag ha pannkakor med. Eller det kanske är en god kvällsmat förresten :)
Semlor ska vi göra på jobb med barnen.

Nu ska jag lägga mig, väldigt tidigt men väldigt behövligt!!

Thairätten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0