Söndag

Mannen diskar, sonen trallar, jag ligger kvar på sängen efter att ha försökt få den trallande ungen att sova en stund. Misslyckades med den uppgiften :P
Han får somna tidigare ikväll istället.

Igårkväll var Michaela, Christoffer och Vilgot här på traditionsenligt Mellomys ;) Glass med chokladsås och strössel samt cheeseballs och annat gott dukades fram efter att grabbarna somnat. Enligt traditionerna sov de alla kvar :) Pannkaksfrukost och sen shopping.
Vi har blivit duktiga på att slösa pengar minsann. Men jag tycker vi tänker oss för och ändå försöker lägga pengar på sånt vi behöver. Milton byter ju klädstorlek så det blev några plagg. Jag äger numer ett par fina vårskor, Milton har fått en spegel till sitt rum och vi en fönsterlampa till köket. Vad mer... Jo, två par skinntofflor till Mille. Ett par i nuvarande storlek och ett par till hösten. Dagis har kalla golv.

Nu är klockan snart 17. Daniel ska ta en löprunda och Milton ska kastas i badet :) Det kommer bli en glad överraskning!! Han älskar att bada!!

Jag: Milton, vill du bada?
Milton: Ja! Bada!

Milton i gårdagens nyköpta mössa och nedan en del av dagens shopping!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0