Vällingjakt!

Ojojoj vilken vällingjakt det blev idag. Igår var den slut både på Coop och Willys, inget vi egentligen reagerade på, shit happens. Men via Facebook och sen bekräftat från Semper fick vi veta att den mjölkfria vällingen är helt slut på huvudlagret. Jajks!!
Så idag blev det till att be alla som skulle till en affär att kika på barnavdelningen. Men nu när Daniel åkte till jobb åkte han inom två butiker och fick tag på på 4-5 paket. Så nu har vi dels själv och även om någon i vår närhet behöver :)

Nu sitter jag i soffan med en trött rosselpelle. Blir nog tidigt sänggående för honom idag.
Jag är också trött så jag fixar gärna i ordning här hemma och sen lägger mig och ser en film för ovanligheternas skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0