Klockan går för fort...

Nu satte jag mig vid datorn för första gången på länge. Men jag är mitt uppe i göra-allt-i-sista-minuten så det blir ingen långvarig visit. Jag ska bara skriva klart Milton-manualen som mina föräldrar ska få ang Miltons mediciner och mat. I helgen ska han bo hos dem, alldeles själv, utan sin mamma och pappa. Första gången jag ska sova en natt utan honom... Pirrigt och nervöst!
Jag och Daniel ska spendera helgen på Torekov Spa, vår bröllopspresent från mina föräldrar och Andy och Pernilla! Ska bli superhärligt :D
 
Så nu håller jag på att både packa och fixa här hemma. Jag gillar inte att komma hem till ett stökigt hem efter några dagar borta. Men klockan tickar tyvärr alldeles för fort så snart måste jag lägga mig trots att jag inte är helt nöjd här hemma. Packa klart borde jag också göra. Varför går klockan så snabbt när man behöver hinna med mycket??
 
Aja, nu får jag kila!
 
Här kommer några fina bilder på Mille när vi häromdagen gjorde vår cykelutflykt och matade ankor! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0